maandag 17 september 2012

Trouwfoto´s

Ik heb mooie trouw foto's van mijn en Fred zijn ouders.
Ze hangen in de woonkamer.
 Kon geen mooie foto's maken van waar ze hangen vanwege het licht wat er in schijnt.
Dus ze maar uit de lijst gehaald en foto's gemaakt.
 
Dit zijn mijn ouders.
Ze zijn in 1955 getrouwd.
 
 
 
Dit zijn Fred zijn ouders.
Ze zijn  in 1946 getrouwd.
 
 
 
Wat ik zo mooi vind uit die tijd en wat ze allebei een beetje toch wel het zelfde hebben.
Zijn de trouwboeketten.
 
 
 
En kijk de koppie´s eens zo jong en zo lang geleden.
 
 
 
Ik vind mijn schoonmoeder een mooie vrouw.
 
 
 
gr. Anita
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. OO het lijkt wel of ik de trouwfoto van mijn ouder zie, ook z'n groot bruidsboeket met anjes en dat asparagus groen mooi hoor. En ik vind de vrouwen op beide foto's mooi hoor. Gezellig avond, geniet van een mooie nieuwe week.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zeg en wat lijken al die trouwfoto's van vroeger op elkaar zeg ...vooral die boeketten en die jurken hahahah super mooi als je zulke foto's mag koesteren ..fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg om zo een glimp van jou ouders en schoonouders in hun jonge jaren te mogen opvangen. Ik vond het een geweldige tijd, en die oude foto's zijn helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dit is heel herkenbaar. Ik heb de trouwfoto van mijn ouders, zij trouwden in 1954. Mijn moeder had een poeder-paarsachtige lange jurk met ook zo'n groot boeket. In die tijd trouwde je niet zo snel in het wit.
    Mooi Anita!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hé dit soort nostalgische foto's! Ik heb een album van mijn ouders...moeder in cremekleurig (degelijk:-) mantelpakje, vader in 'billentikker' met hoge hoed en eveneens zo'n groot boeket en koetsjes met paarden!!...gewoon een andere wereld...Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's, zeg!
    Moet je zuinig op zijn hoor.
    Ze zullen wel heel mooi staan (hangen) in de woonkamer....erg sfeervol.
    Fijne week gewenst.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat waren nog eens boeketten hé, en (bijna) altijd, met vooral heel veel anjers, en linten, en denk, als je vaak naar de dappere glimlach op de dames hun gezichten kijkt...dat ze ook best heeeeeel zwaar wogen...ha,ha...en de mannen keken vroeger ook niet al te blij op hun trouwfoto!
    Ook ik heb oude trouwfoto's van m'n ouders, en ook van onze grootouders, nou en op die van onze grootouders keken ze helemaal 'niet' blij!
    Mijn moeder heeft me ooit verteld dat je heel vroeger, in de tijd van hun ouders, absoluut niet mocht/moest lachen, en toen hun trouwde, mochten ze wel glimlachen, maar vooral niet te uitbundig...nou dat is tegenwoordig gelukkig, toch wel anders hé...ha,ha!
    Maar het zijn mooie tastbare herinneringen, aan oude familie gebeurtenissen...en fijn om daar af en toe, eens naar (terug) te kijken!

    Een fijne verdere week!
    Groetjes Mariannne.



    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh,wat zijn dit herkenbare foto's....en hier moet je wel zuinig op zijn hoor ze zijn super mooi en zo'n dierbaar bezit.
    Nog een fijne dag..ELLY

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's en best wel kenmerkend voor die tijd.
    Prachtige herinneringen en idd wat zien
    ze er jong uit...mooie hoor.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen