vrijdag 28 september 2012

Bloempotjes.

Ik heb leuke bloempotjes bij IKEA gekocht.
 
 
Leuke kleine brocante bloempotjes.
 
Had ze van de week al bij Ikea ziet staan  en vond ze toen al mooi.
En ik moest van de week nog een keer terug om 1 rolgordijn ruilen,
 omdat de maat niet goed was.
Kwam ik ze weer tegen.
En ineens kreeg ik een idee.......
Heb ze gelijk in het karretje gedaan en gekocht.
Ik ga er  iets heel anders van maken.
Misschien dit weekend al, als Fred ook tijd en zin heeft.
Want ik kan het niet helemaal alleen  :-)
 
Dan hoop ik  het resultaat van de week al te laten zien.
 
fijn weekend gr. Anita
 
 
 
 
 
 
 
 


11 opmerkingen:

  1. Plannen volop dus, ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen! Maar ook zo zijn ze al erg leuk!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve potjes,maar wat ge je er mee doen...verrassing voor ons...
    Ik ben benieuwd!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een mooie verrassing, misschien heb ik een klein idee?
    Het zijn leuke potjes. Ik zag ze vorige week ook toen ik bij de Ikea was.
    We wachten af.
    Een mooi weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Anita,

    Leuk zijn ze he. Ik kon ze pas ook niet laten staan maar ik gebruik ze gewoon als plantenpotjes en bloemenvaas.
    Ik heb zo'n vermoeden dat er bij jou straks echt geen bloemen in kunnen!!!
    Succes met de uitvoering van je project.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anita,

    Ik vond ze ook heel leuk, de bloempotjes, en had er zelf ook twee gekocht.
    Bij ons staan er gewoon plantjes in....maar jij gaat er vast iets veel mooiers van maken.
    Spannend.....

    fijn weekend,

    When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd, spannend hoor, we wachten af....
    Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ze zijn echt mooi, ik heb ze ook gekocht een tijdje geleden. Van de zomer zag ik ze in een woonplaats staan, er hingen er heel veel aan een schutting. Was ook leuk! Ik vermoed wel wat je er mee gaat doen. Ik blijf je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook benieuwd hoor...en misschien heb ik ook een beetje het idee...dat ik denk wat het wordt!
    Dus, Fred...kom op, even dit weekend helpen hoor!...want 'we' zijn zo nieuwsgierig...ha,ha!

    Een goed weekend, en groetjes!
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn leuk hè, ik ben heel benieuwd wat jullie er mee gaan doen!
    Succes en nog een fijn weekend! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vorige week zag ik ze ook staan, maar had eigenlijk geen nieuwe potjes nodig. Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig wat je ermee gaat doen...

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen