zondag 16 september 2012

Davis Cup

Ben vandaag met Emiel naar de
Davis Cup geweest.
Was nog nooit bij een tenniswedstrijd geweest.
Kijk het wel graag op tv.
 
Ik was natuurlijk wel voor Nederland.
Maar Roger Federer zien heeft ook wel iets.
 
 
Hier gaan ze beginnen Roger Federer en Robin Haase.
 
Roger Federer heeft gewonnen met
6-1, 6-4, 6-4.
 
Daarna nog een wedstrijd tussen Thiemo de Bakker en  Marco Chiudinelli .
 
Die werd gewonnen door Thiemo de Bakker met
6-2, 7-6.
Was een leuke middag.
 
gr Anita
 
 
 


6 opmerkingen:

  1. Leuk toch om eens 'Live' aanwezig te zijn, en het van dichtbij mee te maken, dat is toch wel heel anders als op TV!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om ze es in t eggie te zien ,en het weer was ook lekker toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om het in het echt te zien. Ik kijk op tv of internet nog wel eens een wedstrijd, vind ik ook altijd leuk. Je had er vandaag aardig weer bij!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anita,
    Wat lijkt het mij leuk om dit een keer zo life mee te maken. Tennis is een van de weinige sporten die ik leuk vind om op tv te kijken. Vroeger zat ik hele middagen voor de buis, zeker als Richard Krajiceck moest spelen... Jeetje dat is alweer een hele tijd geleden zeg. Maar goed, in het echt is het natuurlijk veel leuker om te zien.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anita,
    Via Kruimel kom ik op je leuke blog! Je hebt er een volger bij hoor!
    Fijne dag en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk nog een tennis fan in blogland .
    dat zal zeker genieten geweest zijn je had goed weer beter dan vrijdag he hoewel toen maakte marco borsato het goed .
    ik ga zelf altijd naar het abn tennis toernooi is ook erg leuk en federer in het echt zien heeft zeker wat ookal ben ik dan een nadal fan .

    grtjs saskia

    BeantwoordenVerwijderen