vrijdag 14 september 2012

Kastje

Het kastje wat ik bij de Kwantum had gekocht.
 
 
Is geverfd........
 
 
Was in het bruin ook wel een mooi kastje.
maar wit staat beter bij ons.
 
Het kastje heeft gelijk een plekje gekregen.
Staat hier wel leuk...
 
 
Gelijk ook de opstelling verandert.
Foto´s van Sem en Tess staan er nu bij.
Moet allen nog even verzinnen wat ik er in ga doen.
maar meestal komt er van zelf wel iets.
 
 
Schaapje die op het kastje stonden zijn verhuist naar een tafeltje.
 
 
Is dit ook weer eens anders .
Hou van veranderen dus komt goed uit.
gr. Anita
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Gezellig weer hoor, lekker sfeertje. Je schaapjes vind ik SUPER leuk. Geniet van het weekend wat nu alweeer voor de deur staat.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt het leuk gedaan, mooi geverfd en leuke plaatsen gegeven
    lieve groet jenneke'
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kastje zeg! Ik vind wit ook veel mooier hoor het is veel levendiger, maar goed dat is een kwestie van smaak. En je schaapjes geweldig. Ik heb er ook een hoop maar die mogen in de lente weer hun dienst doen in mijn interieur. Maar als ik het zo bij jou zie dan denk ik ach kan eigenlijk makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat heel leuk je kastje zo! En het zal vast niet lang leeg blijven, het is echt zo'n kastje voor leuke kleine dierbare oude dingen, in te doen...maar wel oppassen dat je hubbie, het niet gaat gebruiken, om z'n huis/auto sleutels, en andere rommeltjes...effe snel in te gooien...ha,ha!
    Je andere boeketten zijn ook mooi, en maken het allemaal nog gezelliger bij je!

    Heb een mooi weekend!
    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kastje was al prachtig maar in het wit staat ie ook super! En je herfstboeket van je vorige post is mooi geworden zeg! Staat echt gezellig. Fijn weekend, liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi zelfs! Veel leuker in het wit, leuk met oude kaarten, klossen of oud bestek, heerlijk om te vullen en naar ik lees hou je van veranderen dus ieder seizoen wat anders ;)
    Fijn weekend, groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anita, wat leuk dat je mijn blog gaat volgen ik heb direct op jouw blog gekeken en deze is ook prachtig, leuk huis en super gestyled...en wat zijn jouw tafeltjes prachtig.....ik wordt ook nieuwe volger.....heel fijn weekend en lieve groet van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtig kastje Anita, heeft een mooie plek gekregen. Komen vast hele mooie dingetjes in.
    De schaapjes hebben ook een mooi plekje gekregen. Staan daar heel gezellig onder de bloemen.
    Fijn weekend!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen