vrijdag 21 september 2012

Haken.....

Ben ook bij het Kruidvat geweest.
Om de Grote bollen wol te kopen.
 
 
Ben gelijk aan het haken geslagen.
 
 
Dacht ik aan 1 bol wel genoeg zou  hebben voor een kussen te haken.
Ja, de bol is wel groot maar je heb er gewoon 2 nodig.
Kon de blauwe, licht en donker er nog bij krijgen.
Maar de donker rode niet meer.
Moet dan maar iets anders voor de achterkant verzinnen.
 
 
Als ze alle 3 af zijn laat ik het nog wel zien.
Vind het ook leuk dat je bij elke bol een grote houten haaknaald krijg.
Kan ik vast wel een iets leuk mee decoreren
 
gr. Anita
 
 
 
 
 
 
 


12 opmerkingen:

  1. Het voordeel van die grote bollen is dat het lekker opschiet! Ik ben benieuwd naar het resultaat!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat lintjesgaren, dat is leuk. Maar het neemt veel op zodat je best wel wat nodig hebt.
    Heel benieuwd hoe het kussen eruit gaat zien.
    Een mooie avond, Anita!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg! Zullen ze, ze nog hebben? Ik moet er morgen heen dus ik hoop het zo! Nou veel plezier met haken hoor! En een gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoop dat ze ze nog hebben...en dat iemand me er vandaag, even 'snel' heen wil rollen...met m'n (hopelijk, tijdelijke) rolstoel...ha,ha!

    Een heel goed weekend!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ben benieuwd naar het eind resultaat, natuurlijk!...en hoe het staat op je bank...in je opgefriste, 'vers' geschilderde huiskammer.

    Doeg, doeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben reuze benieuwd naar het eindresultaat het ziet er al leuk uit
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Moet snel nog even naar Kruidvat, bedenk ik me nu... Leuk hoor, ik denk echt dat ik ook even ga kijken... Lijkt me zo leuk om zelf een poef te maken, al is het maar om je voeten op te leggen bij de bank...
    Ik wens je een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grote stappen snel effect volgens mij.....en dat is nu precies mijn smaak ;)
    Oh moet toch eens bij Kruidvat kijken....als ik nog niet te laat ben......

    Super leuke wol.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat haakt leuk hoor Anita, bij ons geen bol meer te vinden, iedereen
    is dus aan de haak geslagen;)
    HET WORDT VAST HEEL MOOI.
    Fijn weekend,

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om 's avonds mee op de bank te zitten; ben benieuwd naar het eindresultaat!

    Fijn weekend. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben zeer benieuwd hoe ze worden.
    Lijkt me leuk dat haken maar ik heb er allemaal geen geduld voor..


    fijne week en warme groet,

    When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk zeg, zo krijg ik er ook zin in. Ik zag de bollen ook bij Blokker liggen

    BeantwoordenVerwijderen