zaterdag 15 september 2012

Gordijntjes...........

Nieuwe gordijntjes voor het schuurtje gemaakt.
Dit was het eerst.
Gordijntjes waren erg verschoten.
Ben vergeten eerst een foto van dicht bij te maken.
Maar ze zagen er echt niet meer uit.
 
 
Hadden we een idee om ze van postzakken te maken....
Dit is het resultaat....
 
 
 

 

 
Ik weet het niet...... :-)
Of het dit wel is ?
Moet er wel erg aan wennen denk ik.
Voorlopig laat ik ze wel even hangen vragen wat Fred er van vind.
Maar of ze blijven hangen....
Je hoor het van zelf  :-).
 
fijn weekend gr. Anita
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Raam ,kan je niet van onderen er iets afhalen en aan de boven kant zetten zodat de kleuren van onze vlag beter zichtbaar zijn.
    De deur kan je daar niet een ophaal gordijntje van maken zodat het niet zo stijf voor de deur hang

    Het idee vind ik heel leuk

    Succes er me gr joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk heb je daar niet genoeg stof voor, maar als ze gerimpeld/geplooid zouden zijn, geeft dat een speelser effect. Het hangt een beetje stijf. Persoonlijk vind ik dit meer stof voor kussens. Wat ik wel leuk vind is dat het qua kleur wel mooi past.
    Een gordijntje in de kleur van de deurpost en dan korter en op gelijke hoogte zou denk ik ook mooi staan, en ook wat vrolijker.
    Succes ermee!

    Lieve groet.
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de postzakken wel heel geweldig hoor...maar kan me voorstellen dat je er nog even aan moet wennen, omdat het heel iets anders is dan gewone gordijntjes, maar het staat wel heel stoer, landelijk, en het blauw past goed bij het schuurtje!
    Ben benieuwd!

    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet zeggen dat ik dat ruitje ook wel heel lief vond hoor! Zo zal je van iedereen een andere mening krijgen maar iedereen heeft ook een andere smaak. En soms moet je ook echt wennen! Ik ben benieuwd wat het wordt! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen