zondag 30 september 2012

Decoreren

Gisteren het tijdschrift
gekocht.
 
 
Zoals je ziet is er al veelvuldig in gekeken.
Het is zo'n leuk tijdschrift en er staan zulke leuke ideeën in
 
Kijk even mee........
 
 
 
 
Een verjaardagslinger gemaakt van behang en b.v. foto's
 
 
En het klapstuk (vind ik).
Een lamp van allemaal kanten kleedjes en lapjes.
 
 
 
Dit moet hem echt een keer worden.
Ja, eerst maar lapjes en kleedjes gaan verzamelen.
Want ja, dan wil ik er wel 2 voor boven de eetkamertafel.
 
Er staan nog veel meer leuke ideeën in.
Met allemaal de beschrijving erbij.
Geweldig blad.
 
gr. Anita
 
 
 
 
 
 
 


7 opmerkingen:

  1. Het idee met de paspop vind ik wel heel erg leuk. Misschien is het dus een goed idee voor mij om het blad in huis te halen!

    Fijne zondag nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die paspop is gaaf , maar ook de vlag mag er zijn erg leuk, bedankt voor het meekijken
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke ideetjes...een mooi blad waar je volgens mij uren
    in kunt bladeren, genieten en aan de slag gaan:)
    Wie weet maak jij die lamp nog een keer!!!

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blad, zoveel leuke ideeën! ik heb ook eens voor onze zoon een slinger van behang met legerprint gemaakt. Was erg leuk. Zo met die foto's is het ook leuk. En die lamp is zeker een leuk idee! Daar heb je nog heel wat kleedjes voor nodig. Fijne zondag. Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh jee...ik voel het al weer aankomen...jij gaat vast helemaal los met de idééen uit dit Decoreren in Landelijke styl, tijdschrift...ha,ha!
    En in gedachten zie 'ik' die met kanten kleedjes etc. gedecoreerde 2 lampen...al bij jullie boven de eethoektafel hangen hoor!...en ze hangen ook heel mooi hoor!
    Anita wat betreft de posten van mijn blog, die jij later, en de laatste zelfs ook zonder tekst??? binnen kreeg? Ik snap daar ook echt niets van hoor...en heb er verder nog van niemand iets over gehoord ook...wat raar, hoe zou dat nou toch kunnen?

    Mocht er iemand van onze mede blogsters zijn, die dit hierna leest, en hierover "HULP kan" bieden...alsjeblieft "HEEL GRAAG"!!

    Fijne avond verder...en hopelijk komt het goed!
    Groetjes Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi, zo'n inspiratierijk blad. Dat wordt even flink sparen voor kanten kleedjes, maar volgens mij ga je die lampen wel een keer maken.
    Ik ben benieuwd waar je allemaal mee komt!
    Een mooie avond Anita!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuk tijdschrift met elke keer weer veel inspirerende artikelen en tips!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen