woensdag 26 september 2012

Hallo meiden

De kozijnen zijn geverfd.
Zijn echt lekker opgeknapt.
En lekker nieuwe gordijnen bij IKEA gekocht.
Je moet ook weer eens iets anders toch?
Dit hing er eerst .
Het is een foto van ver weg (vergeten natuurlijk om eerst een foto van de ander gordijnen te maken...)
 
 
Het zijn rolgordijnen geworden, maar dan vanaf de onderkant.
 
 
 
 
 
 
Ik moet er 1 gaan ruilen want had natuurlijk niet bij allemaal naar de maat gekeken en
 ja, 1 tje was te groot.
Is voor mij geen straf  om naar IKEA te gaan :)
 
gr. Anita
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 


9 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi hoor, een geslaagde metamorfose! Ik wist helemaal niet dat IKEA zulke rolgordijnen heeft, al heb ik er eerlijk gezegd ook nooit gericht naar gekeken!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn prachtig evenals die gave muur
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zeg, en dank je wel voor de felicitatie..Het kaartje hebben ze zelf gemaakt!

    Groet en een fijne avond, Marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goed excuus voor een bezoek aan Ikea ;) Zelf ben ik zaterdag nog even geweest; altijd leuk om rond te neuzen en ik kom dan ook nooit met lege handen terug... Je gordijnen zijn erg mooi!

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooi zijn ze zeg en echt geen straf om naar ikea te gaan hoor kom altijd wel met iets thuis hahahah ...fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die rolgordijnen. En ik vind je linkermuur ook heel mooi!
    En de Ikea is altijd leuk om naar toe te gaan. Ik ben vorige week nog geweest.
    Een mooie avond!

    LIeve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ikea is altijd leuk om naar toe te gaan, en na afloop Zweedse balletjes eten. Ik krijg er alweer zin in. Mooi hoor die rolgordijnen. Geeft net weer iets meer sfeer.
    groetjes van Judith http://zogezelligbrocant.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet je kamer er super gezellig uit...helemaal lekker fris en fruitig...ha,ha!
    De rolgordijnen vind ik ook helemaal leuk, wist niet dat Ikea deze had, heel handig, met die ophang lussen, heb ik nog niet eerder ergens gezien, ben helaas al een tijdje niet meer bij Ikea geweest (wel beter voor de portemonee, want ja ik kom er 'ook' nooit zonder iets uit) ik wilde al heel lang andere gordijne in de logeer kamer, en zocht eigenlijk ook naar rolgordijnen...maar vond niet wat ik zocht, en/of gewoon te duur, uiteindelijk bedacht ik, dat ik over m'n moeders stoeltje, een linnen gordijn (van Ikea) had gedrapeerd, terwijl ik nog zo'n gordijn had liggen...eraf gerukt samen met de andere gewassen, gestreken, opgehangen, en met een tafeltje ervoor ingekort, en op de hand omgezoomd (was nog wel even een klusje op die manier)...en staat helemaal leuk, 'niets'' uitgegeven...en tocherg blij mee!
    Maar als ik die van jou tijdens een bezoekje aan Ikea had gezien...hadden die er nu gehangen hoor...ha,ha! En over het stoeltje van mijn moeder hangt nu een witte plaid, en en een mooie witte oude kante sprei, met leuke,andere kussens erop...staat ook weer helemaal leuk!
    Geniet van je vernieuwde kamer, met je oh zo...leuke, aparte muur, en een fijne dag vandaag!

    Groetjes Marianne.

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn ogen werden meer naar die geweldige wand met sloophout getrokken.... echt super!Maar.... had de rolgordijnen ook gezien bij Ikea...vind ze erg leuk! Ikea heeft weer erg leuke spulletjes erbij!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen