donderdag 27 september 2012

´Schutting´.........

Zulke leuke reacties van mijn sloophout ´´schutting´ muur.

Mijn muurtje van sloophout heeft al eerder op mijn blog gestaan.
Hier nog een paar foto's.

 


 
 
Sloophout  op MP gekocht.
Alle planken op de kop op de grond gelegd in ´mijn´ goede volgorde.
Ragels aan de achterkant gemaakt.
Toen alles vast zat met zijn tweeën omhoog tegen de muur gezet.
Op 4 punten vast gezet om de muur niet te veel te beschadigen.
En dit is het resultaat.
Mooi hé .......
 

 
gr. Anita
 


 
 



8 opmerkingen:

  1. gaaf die close ups ik vind het mega mooi ♥
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stoer hoor, en die roze er tussen vind ik geweldig, het zou bij mij niet passen maar als ik het zo op een foto zie bij iemand anders vind ik het echt top.

    Groetjes Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind het geweldig......super! Wat een groots effect....
    En je hortensia's kleuren er zo mooi bij.

    Fijne avond

    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit mooi gemaakt, zo gedurfd om dat zelf
    te ondernemen, het staat heel erg mooi in jouw kamer.
    Prachtig je rolgordijnen ook!!!


    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en ook handig zoals je het bevestigd hebt! Mocht je het ooit een keer willen veranderen, dan is je muur nog lekker in vorm!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heel apart. En de kleurtjes zijn zo mooi!
    Staat mooi in je huis. Je moet ook af en toe gewoon durven.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gedurfd, maar erg mooi! Geweldige kleuren.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toen ik het de aller eerste keer op je blog voor bij zag komen, vond ik het al 'zo' apart, en op je vorige post, van de vers van de pers...opgepimpte huiskamer...vond ik het opnieuw...heel gaaf!
    Echt iets wat je niet gauw ergens anders zult vinden...ja misschien in een mooi brocante woonblad...maar jij hebt fijn, maar wel 'mooi' zelf gemaakt...in je eigen huis!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen