donderdag 6 september 2012

Thee.....Muts......

 
 
 
 
Ik heb hem gebreid de Theemuts uit het boek
THEEMUTSEN breien
go wild!
Een mede blogster had hem op haar blog staan.
Weet niet meer wie , sorry !
Wol bij Zeeman gehaald.
Echte wol vond ik te duur.
 Als ik er dan niets aan vind, vind ik het zonde van het geld.
Hadden ze daar ook nog de naalden die ik nodig had.
(hoe goedkoop kan je het hebben) ;-)
Was erg leuk om te doen.
ROOD.... waarom rood . ja dat weet ik eigenlijk ook niet.
Is niet echt mijn kleur.
Misschien brei ik hem nog wel eens in een andere kleur.
En geef ik deze weg....... :-)
 
 
gr. Anita
 
 
 
 
 

7 opmerkingen:

  1. Oeps...dat is wel een hele heftige thee-muts geworden zeg ha,ha!
    Op mijn scherm is ie zelfs bijna oranje, maar dat zou eigenlijk ook niet zo erg zijn, dan kan ie ook nog gebruikt worden, als oranje weer speelt, volgens seizoen!! (sorry, grapje hoor...misschien niet zo leuk??)
    Ik zou hem zelf e.v.t. in een iets meer bestendige mooie, kleur grijs, of blauw gebreid hebben...maar zoals je zelf al zei, je kan hem ook nog kado doen, en een nieuwe maken voor jezelf!
    Ik vind het zoiezo al knap dat je hem gemaakt hebt, en ook nog met al die pompoentjes in de rondte, aardig werkje lijkt me zo!!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahahahahahaha..............
    hij is om te gillen zo leuk!!!
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag is roooood. Wauuuw haha mooie kleur!! Vind hem echt leuk geworden!

    Liefs,
    Maïsha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben nou niet zo n theemutsenmens en ik hou niet van rood maar ik vindt m GEWELDIG!
    Echt waar ,hij is echt leuk zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is leuk, wat een eyecather! Je wordt er vrolijk van. Hij kan heerlijk gebruikt worden met de R in de maand ;)
    Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke theemuts! En deze rode zou ik bewaren voor Kerst. Hardstikke leuk!!!!
    Lieve groetjes, Peet.

    BeantwoordenVerwijderen