woensdag 11 december 2013

Weer een vaas

geverfd.
Ik heb er zo´n schik in.
Bij de kringloop gekocht voor € 2.50
Vergeten een foto te maken.
Maar hij was beige met wit geschilderde bloemen erop.
En dit is die geworden.


Ik heb er ook bakpoeder er over gestrooid en een beetje uit geveegd.
En ook een rozenbottel tak gekocht .
Had de takken al een paar keer op een blog gezien.
Vond ze zo mooi.
En er 1 gevonden.

Ik ben met nog en vaasje en een schaal bezig . . . . .  maar word vervolgd.

En de engeltjes kaarsjes ze zijn  zo leuk.


gr. Anita
***


16 opmerkingen:

  1. Als je de smaak te pakken hebt, werkt het verslavend...dat is ook mijn ervaring! Mooi hoor Anita!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi, hier bij de kringloop kan ik geen leuke vazen vinden tot nu toe.
    gr monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie vorm heeft hij zeg! Super gelukt!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is héél mooi ,de kleur met het bakpoeder is prachtig !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve engeltjes ….ik kan me precies inbeelden hoe de vaas eruit gezien moet hebben,
    amai je bent ook druk bezig…je hebt het ook goed te pakken…maar is leuk hé…gisteren ook in
    de kringloop gelopen…gewoon sterker dan mezelf…..niks gekocht….volgende keer dan…haha
    maar ik vind het een leuke bezigheid….reuze benieuwd naar de rest …
    fijne avond
    lieve groeten
    kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer beauty mooi met de rozenbottels !
    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker bezig zeg. Het is weer een mooie blikvanger geworden met die rozenbotteltakken.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige aparte vaas, vooral met de rozenbotteltak erin, staat heel mooi.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig resultaat. Vandaag in het tuincentrum ook nog zo'n takken gezien maar...toch verkozen mos te kopen en ermee gaan decoreren! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi resultaat is het weer geworden, Conny!
    En wat een speciale vorm van de vaas!
    Echt even weer anders, en met de rozenbotteltak erin heel mooi!
    Ik vind helemaal geen leuke dingen meer in de kringloop.
    Veel succes met je volgende creaties!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er weer een leuke vaas bij en dat voor maar 2,50, super toch!!
    Die rozenbotteltakken blijven mooi he? Ik hou er ook van!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. HoimAnita,
    Jij hebt de smaak echt te pakken zeg! Wat is deze ook weer mooi geworden! Wat een aparte vorm trouwens.
    De combinatie van het grijs met het rood van de takken vind ik heel erg mooi!
    Ik wens je een heerlijke dag vandaag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  13. bakpoeder?????? ik heb voor een paar jaar geleden een prachtige vaas van mijn ma gekregen...hij is oud zwart met zilver....toen begon het pas met de zwarte accessoires...nu vind ik hem eigenlijk wat druk...zou dit een idee zijn om de techniek van jouw toe te passen.....ik moet eens gaan neuzen op jouw blog want ik dacht dat je hier ergens uitleg over hebt gegeven...lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de smaak goed te pakken Anita en groot gelijk heb je. Niks leuker dan iets op te knappen naar je eigen smaak voor zo'n klein prijsje.

    Liefs, Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige vaas is het geworden en ook zo'n bijzondere vorm; erg leuk zo met de tak! Je kerstboom staat er ook gezellig bij, mooi in de grote pot.

    Fijne avond. X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het allerleukste toch wat er is, van iets goedkoops iets moois maken!

    BeantwoordenVerwijderen