maandag 2 december 2013

Verwend

ben ik op mijn verjaardag.
Leuke spulletjes gehad.

Van mijn kinderen en schoonkinderen.



Van mijn kleinkinderen Sem en Tess.



Van Sem en Tess ook nog een hele mooie zwarte sjaal gehad.
Maar die wilde niet op de foto ;-)


En hier nog een paar cadeautjes van familie en vrienden.





Ik heb ook nog een cadeau gehad van mijn vriendin maar die laat ik een andere keer zien.
Eerst wil ik daar een mooi plekje voor zoeken.
En dan laat ik het zien.

Ook nog een mooi bloemstuk en bloemen gehad.

gr. Anita
***







19 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker verwend Anita en zelfs nog leuke dingen in het vooruitzicht, heerlijk!!
    Alsnog van harte gefeliciteerd!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    En óf je bent verwend...wat een prachtige cadeaus. Ze wisten wel aan wie ze het moesten geven!
    Die gehaakte (?) mand vind ik het allermooist.
    Nu hoef je alleen nog maar na te genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zo verwend bent, maar tenslotte ben je ook niet voor niets jarig ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anita, van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    En je bent heerlijk verwend!
    Geniet ervan!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte proficiat met en verjaardag, Anita!
    Wat ben je toch lekker verwend!
    X. Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog van harte gefeliciteerd; jij bent duidelijk in het zonnetje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je bent heerlijk verwend hoor!!!!
    Geniet van al je mooie spullen.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd nog, je ben zeker verwend, heerlijk van genieten.
    Lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita,
    Wat ben je heerlijk verwend zeg. Vooral het kanten mandje van je kleinkinderen vind ik zo mooi... en zo lief!!
    Maar ook een hotelovernachting en nog een cadeaubon voor een heerlijk uitje ook.....
    Je hebt het verdiend, dus geniet van dit alles.....
    Ik wens je een heerlijke nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent heerlijk verwend, geniet ervan!
    Liefs, Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog van harte gefeliciteerd! Je hebt erg leuke cadeaus gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent inderdaad goed verwend zeg! En dan straks ook nog Sinterklaas! Dat is dubbelop.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd Anita en je hebt leuke cadeautjes gehad zeg!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Anita, wat leuk hé kadootjes…. daar hou ik ook zo van …en de betekenis of het verhaal erachter…
    het hoeft niet groot of speciaal te zijn alleen het gebaar….. Kijk al uit naar het laatste pakje dat je nog moet
    laten zien..haha
    Fijne dag nog
    Lieve groeten Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anita, nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat ben je verwend zeg!!

    Fijne dag!
    Groetjes Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog van harte gefeliciteerd. Altijd een boel drukte een verjaardag, maar ook wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Altijd leuk om op je verjaardag verwend te worden met lieve kadootjes.

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kadootjes. Heerlijk om op je verjaardag zo verwend te worden, zo hoort het. Groetjes, Ilona.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Anita, dank voor je leuke reactie …ja ik weet het …het prijskaartje…. het is ook mijn eerste aankoop van Hoffz
    het is ook niet iets voor elke week of maand hé…
    fijn weekend
    lieve groeten kathy

    BeantwoordenVerwijderen