maandag 6 februari 2017

Ik ben op dit moment helemaal van de planten.
Ik heb er wel weer een paar.
Maar moet telkens zoeken naar een plekje.
Maar tot nu toe lukt het.

Verleden week in een tuincentrum geweest in Zevenhuizen.
Groot en erg gezellig en lekkere high tea zo te zien.
Wil het wel een keer gaan doen.

Bloesemtakken gekocht.
Ik probeer het maar meestal komen ze niet uit bij mij.
Maar kijk hier.




2 Planten nou ja 1 plant en 1 plantje ;-)


Het kleine plantje had ik een keer op een beurs gezien.
Vond het zo schattig rond blad met een lichtere stip van het steeltje.
Lang gezocht en daar hadden ze de plantjes geen eens naar de prijs gekeken ik moest hem hebben.
Weet de prijs nog niet ;-)

Hyacint plantje / bol van Sem gehad.


Lijk wel een dubbele maar hij staat voor de spiegel.

Ik had ook nog amaryllisbollen vanaf begin december.
Niks geen punt af wat dan ook.
Heb ze daarom in een potje gezet en nu komt er toch een puntje uit.

Let niet op de datum heb de foto's toch echt vandaag gemaakt ;-)

Zo ....... zo'n lang bericht zijn jullie van mij niet gewent ben aardig op dreef vandaag ;-)

Fijne week.
Anita
***


6 opmerkingen:

  1. Leuk dat ook bij jou het groen te zien is... doet mij aan vroeger denken toen mijn eerste huisje als een oerwoud was...
    Zie hihi dat we dezelfde datum blokken hebben, mijn maatje speelt er 's morgens mee om ze op de dag te zetten!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie planten die met het witte stipje hebben wij ook dat is de pannenkoekplant als die het goed bij je doet krijg je er ook nog nieuwe plantjes bij leuk toch
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik verzamel na jaren plantenloos geweest te zijn ook steeds meer planten, net als vroeger haha! Inderdaad een erg leuk plantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er staan hier geen planten maar voorjaarsbollen haal ik wel graag in huis. Hier begint de amaryllis ook uit te lopen, het duurt even maar er is een bloem in wording ;-).

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Anita, oh I love that big print of your children. Soooo sweet! Super coll wall color too!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article.
    But should remark on some general things, the web site style is perfect,
    the articles is really great : D. Good job…
    ผลบอล

    BeantwoordenVerwijderen