zaterdag 12 november 2016

Nu het wat kouder word.
Moeten er ook maar een paar andere kussen gemaakt worden.
Winter kussens ;-)

Aan het haken geslagen met wol van z*eeman.
lekker goedkoop € 0.99 per bol.



Weer lekker bezig geweest.
Mijn handen moeten krea bezig zijn.
Dat vind ik heerlijk.
Moet ik weer iets anders verzinnen :-)
Maar ik heb nog zoveel restjes van van alles.
Verf, wol, stof enz. noem het maar op.
Dus kan van alles lekker maken.
Misschien al iets voor de Kerst.


Fijne weekend
Anita 
***





2 opmerkingen:

  1. Bekende wol 😁
    Ben zo te zien ook met dezelfde kleur bezig geweest. Ziet er leuk uit je kussen. Van t restant ben ik nu ook kussens aan t breien, passende bij m'n gebreide deken. Fijne zondag
    Grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je druk geweest met de kussens, leuk! Ik vind je houten wand achter de bank heel erg leuk en de naam van je dochter ook! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen