donderdag 8 oktober 2015

En metamorfose van de eettafel.
Ik zou maar weer zeggen SCHRIK  niet.

Net zoals mijn verandering van de keuken.
( klik hier )

Zo was de tafel eerst.
Met de rode stoelen ze staan nu te koop op MP ( klik )


Andere stoelen  had ik nog maar kwam er 2 te kort.
2 erbij gekocht natuurlijk van  MP.

Geverfd met proefpotjes verf van esatto.

Nou hoe je vast hier komt het . . . . . . . .





In het echt is het iets donkerder van kleur.
Komt denk ik door het lamp licht er boven.
Maar zonder de lamp was helemaal geen foto te maken  :-(

Ik ben er zo blij mee.
Hebben Fred en ik maar 'even' gedaan vandaag.

Anita 
***






14 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel origineel Anita en ik schrok er echt niet van hoor. Niet omdat ik van jou wel wat gewend ben, maar gewoon omdat het helemaal niet zo erg is dan je zelf misschien denkt. Jij had toch ook een wand waar deze kleuren in terug komen? Je trekt dus een consequente lijn en zoals ik al zei...het is origineel en alleen dat al vind ik bijzonder leuk!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrik niet hoor Anita...ik vind het wel wat hebben, en het past mooi in jouw interieur.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele gave tafel! Toppie gedaan hoor!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi gedaan Anita, mooie kleurencombinatie en prachtig met de
    bijpassende stoelen ...
    fijne dag nog
    Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi 1 geheel. En dat jullie er blij mee zijn is het belangrijkste. Nu lekker van genieten :)
    Fijn weekend

    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. "Even" gedaan schrijf je...volgens mij toch een heel werk al die latjes in verschillende kleuren krijgen (of het moet een plaat zijn die je hebt gebruikt?). In ieder geval vind ik het helemaal bij je achterwand met planken passen en weer eens lekker anders dan anders. Je stoelen matchen er precies goed bij. Geniet er lekker van!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woho!! Even gedaan? Dat was wel een priegelwerkje denk ik? goed gelukt!!!

    Liefs
    Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een creatief idee zeg, super kleurrijk en gezellig geworden. Het zal best een flinke klus geweest zijn.

    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heb even heen en weer gekeken van de "oude" naar de nieuwe tafel. En je zegt: even gedaan. Petje af.
    ik heb wel altijd ideen maar uitvoeren ben ik niet goed in....Daarom gluur ik overall mee...
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk is dat geweest zeg! Maar het is een stoere tafel geworden......een Piet Hein Eek??

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt er prachtig een geheel van gemaakt met de wand die je in de kamer hebt .
    Ik vind het wel heel knap dat je het zo maar in 1 dag doet!
    Het doet ook wat luchtiger aan en ik zou er maar heerlijk van genieten!

    PS: het bloglovin probleem heeft zich opgelost. Ik kan weer gewoon bij je komen.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat creatief! Heel mooi gedaan! Past helemaal in jullie interieur!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je tafel en stoelen erg leuk! Ik hou wel van kleur, ook gelijk naar je keuken gekeken en die is echt tof. Al die donkere interieurs vind ik ook wel mooi om te zien zien, maar af en toe bekruipt me een soort van "Addams family" gevoel. Een beetje te somber naar mijn smaak, maar juist het verschil in smaak en keuzes maakt het leuk.
    groeten, Klazina Pels

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bijzondere metamorfose zeg. Met heel mooi eindresultaat. Vooral die verschillende stoelen er bij vind ik heel mooi. Okee, niet echt verschillend, maar door de kleuren zijn ze niet hetzelfde. Staat echt super.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen