zaterdag 1 november 2014

Hallo meiden daar ben ik weer eens.

Te beginnen met mijn ´vensterbanken´
Wij hebben  radiators maar geen vensterbanken of radiator ombouw.
En dit was mijn idee.
Om ook als ze warm worden er toch wel een plantje op kan staan.
Zonder dat de wortels staan te koken.

Op marktplaats gezocht naar bijzet tafeltjes.
En vond deze uit de jaren 70 .



Ik denk dat ik de voorkant (zichtkant) nog dicht maak.
Misschien met sloophout.

Ook de kwast weer te hand genomen.
De boekenkasten moesten er nu aan geloven.
Ik ben heel blij met het resultaat.


De derde boeken kast ben ik nog  mee bezig.
Word anders . . . . . 

Tafeltjes ook geverfd
En de onderkant van de poten lichtere kleur.



Zolder op geruimd uitgezocht.
En mooie oude spulletjes gevonden.
Mooi oude haar diadeem.
Best wel oud maar ook weer niet stok oud.




Het is mijn trouw diadeem.
Mooi vergeelt en 34 jaar oud.
En een portemonneetje  van mijn oma.

Een mijn oude fotoalbum.


En een paar foto´s.




Fijn Weekend
Anita
***



13 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee.....de tafeltjes om de radiator!
    Het ziet er heel mooi uit.
    Ja en de zolder "even" opruimen....voor je het weet ben je uren verder, door de spulletjes die je dan tegen komt.
    Mooie kleur heb je gebruikt voor de kasten!

    Fijn weekend.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Wat een leuke tafeltjes heb je gevonden en qua kleur passen ze heel goed bij je. En mooi komt dat uit dat ze met hun pootjes precies over je radiatoren passen... toppertjes hoor... staat heel mooi...
    Ach die oude fotootjes, ik heb ze ook en zo leuk om af en toe even door te kijken...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geluk dat de tafeltjes precies over de radiator passen. Een hele goede oplossing zo. De boekenkasten zijn inderdaad heel mooi geworden, je foto's van vroeger zouden daar ook heel goed kunnen staan.

    Fijn weekend nog. Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee met de tafels! En je kasten vind ik helemaal geweldig!

    Een hele fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je boekenkasten zijn mooi geworden, je bent er maar druk mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je heel leuk opgelost met de tafeltjes.
    En jouw kasten zijn prachtig van kleur .
    Lieve groet ,christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie oplossing zo met die tafeltjes!
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie oplossing voor een vensterbank Anita,
    Wat zijn je kasten mooi geworden.
    En wat een dierbare vondsten heb je van zolder gehaald.
    Fijne zondag en liefs, Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita

    Dat ziet er erg leuk uit, alleen vraag ik mij af, zou de warmte bij dat grote tafeltje wel goed eruit kunnen komen.
    De boekenkasten zijn erg mooi geworden. Wat ik wel leuk zou vinden, dat je nog een keer je trouwfoto laat zien.
    Vanwege jouw diadeem, die is erg apart.
    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke oplossing die tafeltjes ziet er heel leuk uit ...heerlijk om altijd weer wat te veranderen en daarna lekker te genieten ervan ... prachtige diadeem zeg samen met al die mooie persoonlijke dingetjes dat moet je koesteren ... wens je een fijne week ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een slim idee: die tafeltjes op de verwarming. Je moet er maar opkomen!
    En die boekenkasten zijn idd mooi geworden zeg!

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed bezig geweest Anita! Ziet er mooi uit! Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een handige oplossing, die tafeltjes. Ook je boekenkasten zien er top uit in die kleur. Maar je diadeem steekt de show, wat mooi! Zonde om op zolder te laten liggen, die verdiend een heel mooi plaatsje in het zicht.
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen