zaterdag 2 augustus 2014

Weer een kleine verandering.

Voor:



Als je zo even rustig door je Picasa album scrolt .
Sta ik van mijn zelf verbaast wat ik in die ruim 2 jaar dat ik nu een blog heb.
Allemaal al heb verandert.
Net of ik niet tevreden was maar ik vond het allemaal leuk.
Ik moet gewoon een kwast in mijn handen hebben  ;-)

Na :





Wij hebben nog een huistelefoon.
Die dus altijd in het zicht stond.
Lelijk ding.
Maar ik heb hem verstopt en ook nog dat je er makkelijk bij kan.



Fijn weekend
Anita
***



9 opmerkingen:

  1. Heel mooi de zachte kleur nuances die je hebt aangebracht.

    Ook hier is de telefoon verstopt achter twee vazen.

    Ik kijk ook wel eens terug in mijn digitale fotoboek en als je dan ziet wat je allemaal al weer veranderd hebt....

    Wens je een fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,héél mooi dat roze... zeker in combinatie met de hortensias en het grijze....
    je schouw is prachtig !! Ik hou toch ook wel van een klein kleur accentje in het interieur hoor....anders
    is het naar mijn mening te somber....ja het interieur kan in een korte tijd veel veranderen
    hé...we zien her en der leuke dingen en veranderen al sneller dan de mensen vroeger deden...
    een héél fijn weekend
    geniet van je prachtige spullen
    liefs
    Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik maar zoeken naar je telefoon , goed verstopt haha
    .Eens je die microbe te pakken hebt , blijf je wel veranderen , denk ik
    Doe ik ook ondanks manlief tegenstrubbelingen .
    Zonnige groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja, die telefoon.. Wij hebben er ook één maar we gebruiken 'm zelden. Hij staat in een kast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wanneer je er zoveel plezier aan beleeft om telkens te veranderen, moet je het vooral blijven doen. Het is gewoon je hobby, een ander zit wekelijks drie keer in de sportschool en dat kost ook geld ;-). Lekker blijven doen zou ik zeggen.

    Fijne zondag! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lelijk he, die telefoons, en al die andere apparatuur. Wij zijn aan het sparen voor zo'n draadloos sound systeem. Eindelijk! Snoeren weg en ik kan het lekker overal verstoppen. Fijne zondag nog, liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig hier en daar een kleurtje, het komt zo mooi terug in de hortensia's. Je telefoon heb je goed verstopt!
    Blijf maar lekker veranderen, dan kunnen wij meegenieten!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onze huistelefoon die eigenlijk wel weg zou kunnen, staat in de meterkast. Prima plek wat mij betreft :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anita, wat een heerlijk kleurtje, dit oud-roze of hoe je het ook noemt... echt prachtig.
    Onze huistelefoon staat op de tv-kast, achter oude glazen weckpotten, dus ook lekker uit het zicht... maar naast zo'n tv valt al gauw het een en ander in het niet natuurlijk...
    Ik wens je een heerlijke dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen