maandag 7 april 2014

Nieuwe aanwinsten zijn klaar.
Ik wilde graag een PINAKEL.
Nou volgens mij heb ik er 1.
Ik denk dat het er wel aardig op lijkt.
Wat vinden jullie?
En een stukje ornament.




Dit heb ik ook nog een kleurtje gegeven.
Staat even op de schoorsteen voor de foto.
Staat nu op de piano.


Ik zag dat er afgelopen dagen veel mensen uit Amerika hebben gekeken.
Echt een piek.
Heel leuk en grappig en welkom allemaal.
Maar ik vraag me af hoe jullie bij mijn blog gekomen zijn.
Ik hoor graag van jullie.

Fijne week.
gr. Anita

P.S. dit was de 'PINAKEL' eerst.






22 opmerkingen:

  1. Wat een verandering heeft de pinakel ondergaan!! Zoals het was, was het een lelijk gevaarte maar eenmaal geschilderd een aanwinst voor je huis.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita,
    Dat verwachtte ik echt niet, dat die pinakel een glazen pot met deksel was... wat heb je dat mooi omgetoverd...
    En het staat allemaal weer even mooi bij je spullen.
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je superleuk gedaan Anita!

    Fijne avond

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor, het resultaat is super.
    Fijne week, grtjes Mien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat je dat zag.. dat je van dat glazen ding zo'n mooie stoere pinakel kon maken!! Dat heb je echt super goed gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal weg van je vrouwenbeeld! Wat moo! als je die ooit eens weg doet ..... :-)
    Zo'n pinakel ga ik ook eens proberen, alleen nog de juiste vorm vinden, net als jij.
    Groeten,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig dat jij zo'n glazen geval tegenkomt waar je normaal toch met een boog omheen gaat maar je goed naar de vorm ipv uitstraling hebt gekeken en er zo iets leuks van hebt gemaakt, super zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor Anita, het blijft leuk om van niets iets te maken he?

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je in die glazen vaas zoiets zag! Ik zou 'm zo voorbij zijn gelopen, daar heb jij dus oog voor. Mooi geworden.

    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat had ik nooit gedacht dat ie van glas was! Super mooi gedaan.
    Die buste die je hebt staan is ook echt een beauty, heel apart!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Anita hoe je de glazen vaas naar iets super moois hebt omgetoverd…
    prachtig gewoon !!!
    geniet van je gezellig intérieur
    fijne week nog
    liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dat heb je mooi gedaan! En dat het van glas is....

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anita,

    Wat heb je het mooi opgeknapt, het ziet er gezellig uit bij je.
    Groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allemensen, Anita, dat je deze fragiele glazen vaas zo hebt omgetoverd tot een pinakel!
    Geweldig, je bent er echt heel handig in geworden.
    Ja,leuk he, dat je blog over de hele wereld gelezen wordt! Via, via komt het overal!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf geworden!! Toch veel leuker dan duur kopen bij een woonwinkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super leuk gedaan ik zag er geen glazen pot achter superrr zo zie je maar weer van niets iets maken daar kan je toch alleen maar van genieten .... wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje wat een verschil zeg, die pinakel zou ik echt voorbij zijn gelopen (sorry, maar wat een lelijk ding!). Qua vorm is hij inderdaad heel leuk en je hebt er zo iets heel moois van weten te maken!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi gedaan !!!! Ik kijk eigenlijk nooit van waar mijn lezers komen ... ik lees mijn reacties en daar blijft het bij .... nu ga ik straks toch ook eens kijken want daar ben ik nu ook benieuwd naar geworden !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar heb je iets heel erg moois van gemaakt Anita en oh ik kijk daar eigenlijk nooit naar ;-)
    Zal straks eens kijken....
    Fijne dag en liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is echt een ware metamorfose. Veeeel mooier zo, en het is ook nog eens leuk om te doen toch? Fijn weekend.

    Groetjes Patricia
    www.landelijkwonen.info

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anita dank voor je lieve reactie, uit de kast komen was misschien wel niet de juiste titel maar vond niet
    direct een passende,ik wil uit de kast komen met engels servies, strookt misschien niet helemaal tussen
    het sobere en stoer wonen maar dat is het niet bij mij zoals op andere blogs, daarom verwees ik naar de post
    van Esatto, ik denk er niet aan mijn kasten waarvoor mijn man en ik een jaar voor ons trouwen zoveel gespaard hebben :-):-) om daar krijtverf op te zetten, het waren zo'n dure meubelen …neen het gedacht alleen al….
    Jouw posten vind ik ook altijd zo leuk… je maakt zo'n mooie dingen en je hebt zo'n gezellig interieur,ik schreef het
    eerder al in een reactie die glazen vaas is gewoon super…ik vind het ook leuk zo dingen transformeren…voor een prikje een mooie vaas….
    Ik wens je een super fijn weekend
    geniet ervan Liefs Kathy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zooooo, die laatste foto doet het helemaal zeg! Wat heb je dat knap gedaan zeg, met dat glazen vaasje! Het is idd een stoere pinakel geworden, ik zelf had dat er absoluut niet ingezien als ik dat glas zo was tegen gekomen! Echt superknap!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen