maandag 29 juli 2013

Hallo allemaal

daar ben ik weer.
Heerlijke 3 weken vakantie gehad in eigen land.
3 Weken prachtig weer.
Heerlijk gefietst met man lief.
Weinig vakantie foto's gemaakt want elke keer stoppen als je aan het fietsen bent vind ik niets.
Maar wel een paar leuke spulletjes gekocht.

Gekocht op de antiek- en curiosa markt in Apeldoorn.
Bij de mevrouw van de Melkfabriek .
Ze staat in de laatste brocante at home met een reportage.



En tasje op de braderie van Nunspeet gekocht.


Is het geen schatje.

En een leuk cadeautje van Emiel en Jolein uit Griekenland gekregen.


Vind ik zo leuk en lief .

gr. Anita
***


5 opmerkingen:

  1. Dag Anita ,
    Het is hier héél stil hoor ... ik ben blij dat jij terug bent ...

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom thuis Anita! Fijn dat je er weer bent!
    Vond je het niet ontzettend duur op de antiekmarkt? Wel mooi om te kijken, niet om te kopen, nou ja, een paar kleine dingetjes.
    Ik vind het stelletje schaaltjes wat je van de kinderen kreeg ontzettend mooi, ook zo mooi van kleur!
    Geniet nog maar even lekker na!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug in blogland Anita.
    Jullie hebben wel heerlijk weer gehad, jammer dat het weer voorbij is, onze vakantie zit er ook weer op,ben ook weer pas begonnen met bloggen, het is wel stil hier hoor!
    Leuke schaaltjes heb je gehad.

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je de persoon achter de Melkfabriek hebt ontmoet. Ik vond die reportage ook erg leuk om te lezen. Je bent in ieder geval goed geslaagd!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je in Nederland bent gebleven en ons hier leuke spulletjes kunt laten zien van over de hele wereld (want volgens mij komt dit tasje uit India)! Kijk, dat is nog eens multi-cultureel.
    En het is inderdaad heel stil in blogland, merk ik nu ikzelf ook terug ben van vakantie. Maar langzaam druppelen ze weer binnen en wordt het weer gezellig en vertrouwd. Welkom terug!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen