woensdag 10 oktober 2012

Ze hangen .......

Het andere project met de potjes is ook af.
Vanmiddag lekker weer aan  het 'freumelen' geweest.
En ja, het is gelukt.
Ze hangen.... ;-)
 
 
In de hal.
De hanglamp in de hal was kapot.
Al een hele tijd .
Kon eigenlijk niets vinden wat ik leuk vond.
'Let vooral op het mooie rondje aan het plafon ;-)'
 
Omdat ik deze potjes te klein vond toen ze eenmaal in de woonkamer hingen.
Dacht ik het is misschien wel wat voor de hal.
En ja, het is wel wat.
 
 
 
Op naar het volgen project.
Wat zal dat worden ........
Ik weet het nog niet.
Maar Fred zou zeggen 'voor je het weet heeft ze al  weer wat verzonnen'
 
gr. Anita
 
 
 
 


10 opmerkingen:

  1. Zowel deze uitvoering als de vorige is helemaal leuk Anita.
    Leuke ideetjes moet je gelijk uitvoeren, dat voelt goed en je hebt nu een heel originele lamp.

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan, het staat zeker gezellig!!
    Wat een idee... Zit jij wel eens stil ;)) zo creatief!
    Geniet van de sfeerlampjes. Lieve groet Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze lamp is heel erg leuk! Ik vind het een heel creatief idee! En niemand heeft het!

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee Anita! Staat erg mooi! Die uit je vorige post ook!
    Ik vermoedde wel al dat het lampjes zouden worden, maar niet op deze manier zo bij elkaar. Helemaal leuk!! Liefs Lindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lampjes zijn het geworden. Leuk dat je volger bent geworden op mijn nieuwe blog!
    lieve groet, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook deze lampjes, hangen weer zuper leuk...nu in de hal hoor!
    En je bedoelde vast...kijk vooral 'niet' naar het rondje aan het plafond!
    Wel jammer trouwens nu alles net zo mooi is geschilderd hé...maar dat gaat ook vast wel weer snel goed komen, want zoals Fred al zei...voordat je het weet, heeft ze weer wat verzonnen...ha,ha!
    Gerry zei wel, dat zulke (orginele) lampjes niemand heeft, maar als nu veel andere blogsters, ze ook hebben gezien, is de kans toch groot...dat er nu een 'run' op die potjes bij de Ikea komt...dus ik zou maar patent op je leuke ontwerp, aan gaan vragen hoor...ha,ha!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt weer super leuk! Ze hangen daar prachtig in de hal! Fijn dat je daar weer licht hebt!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, dat heb je geweldig bedacht én uitgevoerd!!!!
    Staat romantisch en stoer tegelijk.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Vriendelijke groeten,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is ontzettend leuk geworden je "bloempotten-lamp".
    Prachtige ook dat licht zo...

    fijn weekend,

    When-D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze ziet er geweldig uit, ben benieuwd naar je volgende plan...

    Fijne avond. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen