zondag 5 augustus 2012

Voeten bankje


Bankje alle stof er af gehaald.
Alles uit elkaar gehaald en op de nieuwe stof gelegen en op maat uitgeknipt.

Naaimachine trok het niet dus de oude maar van stal gehaald.
Van een oudtante gekregen toen ik 10 jaar oud was en op naailes ging.
Kan alleen maar recht stikken maar wel voor en achteruit.
Hij is zeker meer dan 50 jaar oud maar doet het super met moeilijke klusjes.



Moest een randje in volgens mij noem je dat 'ping' maar ik weet het niet zeker.
Met de oude naaimachine kan ik heel dicht bij het randje komen.
En goed door de dikte van de stof komen.


Dit stofje en deze spijkerbroek zijn het niet geworden

Maar een nieuw stofje.


Alleen moeten de pootjes nog geverfd worden maar  ik heb geen bruine verf in huis.


gr. Anita







5 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden!!
    lieve groet Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bankje is super geworden.
    Met je naaimachine heb je een mooi
    werkje gemaakt!! Bij mij staat ongeveer
    dezelfde naaimachine in de woonkamer als
    decoratie.

    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anita...dat ziet er profesioneel, en heel mooi uit hoor...je (nieuwe) voetenbankje...en knap gedaan ook...en ook nog op een oude pfaf naai machine!
    Petje af...ik doe het je "echt niet" na hoor !!!

    Groetjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen